sobota, 10 sierpnia 2013

Wyjaśnienie xx

  Jak pewnie zauważyłyście, zabrakło głównego zdjęcia... Tak... Nie wiem, co się z nim zrobiło, ale zaraz postaram się to naprawić... Także nie martwcie się. Muszę zrobić wygląd na nowo, ale bez obaw, nie zmienię za bardzo :)) Mam nadzieję, że jak do tej pory wszystko jest okej ;) Z góry bardzo Was przepraszam

+ Jedna moja uwaga... Nie będzie mnie w dniach 15-18, gdyż przyjeżdża mój kuzyn, a co za tym idzie rozdział się nie pojawi w tych dniach.


PS. Wprowadziłam zmiany w wyglądzie bohaterów. Jeśli chcecie ich zobaczyć, musicie wejść w archiwum. Jest to post z 5 maja 2013 r. Ułatwi Wam drukowana czcionka ;)
                                                                                                             Dzięki za uwagę xx
~Meg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz