poniedziałek, 23 lipca 2012

Ok...Wiem, że dziś jest wielkie święto One Direction, jak i dla nas Directionerek :> Przy okazji pozdrawiam wszystkie ;)
Co do bloga... Czyta go w ogóle ktoś? Mam go dalej prowadzić? Bo już sama nie wiem... Te z Was, które go czytają, czy mogłybyście polecać bloga innym Directioners? Byłabym wdzięczna :>
Dziś mijają dwa lata od istnienia naszych chłopców. Macie napisy na nadgarstkach? Zmieniłyście ikonkę na tt? :> Ja tak, ale o napisie na nadgarstku przypomniałam sobie nie dawno, ale jak to się mówi: Nigdy nie jest za późno.
Może i to prawda.
Od kiedy jesteście Directionerkami? Ja bodajże od lutego :>
Osobiście nie wyobrażam sobie dnia bez nie wypowiedzenia: "One Direction"
Albo kiedy idę na ulicy i widzę gołębia, to drę się na cały głos: "KEEEVIN!!!"
Wy też tak macie? Jeśli tak, to znaczy, że jesteśmy szurnięte, ale za to jakie oryginalne :)

Mam dla Was z okazji dzisiejszego dnia parę zdjęć :> :

 Początki i czasy X- Factora :D :                                                                    








Do chwili obecnej :D :










                                                                             Pozdrawiam
                                                                                       ~Meg
PS. Wiem, że i tak wszystkie te zdjęcia widziałyście, ale wrzuciłam je dla porównania :D

3 komentarze:

  1. świetne zdjęcia :D
    czytamy, czytamy !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytam, pisz dalej, kochana ^^ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze :> dla Was będę :> dzięki za wsparcie :>
    PS. Wiem, że niektóre zdjęcia się nie wczytały... :d

    OdpowiedzUsuń